Z pamiętnika wózkersa

Opis -Hej! Jestem Monika, mam 21 lat. „Istnieć nie znaczy żyć” – to moje motto. Co mnie wyróżnia? Szczera chęć pomocy innym, bo wiem, że jedno dobre słowo, czy gest może wiele zmienić. Jestem osobą niepełnosprawną od urodzenia, co oznacza, że mimo młodego wieku wiele już doświadczyłam. Teraz chcę się tym podzielić z Tobą. Chcę pokazać każdemu, że pomimo przeciwności losu można naprawdę ŻYĆ i być szczęśliwym. Jeśli chcesz poznać bliżej mnie i moją historię to zapraszam do czytania.

Ocena:
Domyślny szablon bloggera z lekką modyfikacją kolorów i tła na minus. Jest ciemno, nieczytelnie, mało to zachęcające lektury. Sprawdź nasz zbiór szablonów bloggera na pewno znajdziesz coś ładnego co lepiej będzie oddawać Twoją wizję.

PUNKTACJA
0.0 - 0.5 - 1.0 Czytelność i Intuicyjność
0.0 - 0.5 Motyw i Grafika
0.5 Domena .pl .com itd.
0.5 Responsywność
0.5 Social Media - Facebook itp.
0.5 Mutimedia - grafiki, zdjęcia, filmy
0.5 Strona Kontakt - info o autorze
0.5 Nawigacja - menu, kategorie, archiwum
0.5 Google Speed na poziomie + 85
1.0 Baner spisiocenablogow