Cesarstwo Slaskie

Empiresilesia to blog o niezwykle szeroko zakrojonej tematyce: od fantastyki i opowiadań, poprzez teksty historyczne i recenzje, skończywszy na ciekawostkach ze świata czy podróżach. Blog oferuje rzetelną wiedzę, konkursy, teksty niespotykane nigdzie indziej o zróżnicowanej tematyce.
Zapraszamy wszystkich którzy w życiu dążą do poznania "czegoś więcej".

Ocena:
Widziałem już w życiu wiele ale ... sami zobaczcie na tego bloga :) Jesus maria
Ktoś sobie wymyślił że nie znając się na budowaniu stron i dizajnie będzie poprawiał fabrykę. Radosna twórczość na 100%
Mam nadzieje że masz 14 lat i dobrze się przy tym bawisz.
Jeśli nie to powiedz mi co się stało w okolicach sierpnia 2017 gdzie z ruchu organicznego na poziomie 2,4k jest spadek na blisko 0. Ja nie wiem, nie chce mi się drążyć tematu. Ale to ciekawy kejs dla reszty. Wasze zmiany nie koniecznie są lepsze dla bloga i czytelników.


Zmień hosting na taki prawdziwy, kosztuje grosze. kylos.pl hekko.pl linuxpl.com najniższy pakiet.
Wgraj ładny, czysty, przejrzysty, stonowany motyw. Swoje "kreatywne fantazje" wyrażaj w fotkach, tekstach a motyw zostaw w spokoju.
Daj się poznać, kreuj swój wizerunek a nie cesarstwa śląska.


PUNKTACJAPLUS/MINUS
0.0 - 0.5 - 1.0 Czytelność i Intuicyjność
0.0 - 0.5 Motyw i Grafika
0.5 Domena .pl .com itd.
0.5 Responsywność
0.5 Social Media - Facebook itp.
0.5 Mutimedia - grafiki, zdjęcia, filmy
0.5 Strona Kontakt - info o autorze
0.5 Nawigacja - menu, kategorie, archiwum
0.5 Google Speed na poziomie + 85
1.0 Baner spisiocenablogow


-