MyDailyLife

Mam 14 lat a blog jest o mnie, o moim myśleniu, o tym jak się ubieram, po prostu o moich prze życiach <3

Ocena


Blog minimalistyczny i jak na początkowe działania jeszcze nie skalany radosną twórczością;)
Menu rozszerz o jakieś główne kategorie które poruszasz, będzie czytelniej i łatwiej będzie się poruszać między postami. 

Chciałem wysłać mejla z info że ocena dodana ale brak kontaktu:/ Masz stronę "o mnie" dodaj tam chociaż swojego mejla.
Zdjęcia są ok ale nie wykorzystują pełnej szerokości strony, jest puste miejsce! Przez mniejsze zdjęcia strona wydaje się wąska.
Brak społecznościówek jeszcze nie krytykuje ;) jeszcze masz czas...

Ocena lekko naciągana bo liczę na to że dodasz jakiś kontakt do siebie na blogu. 
Życzę wytrwałości w blogowaniu i samych pozytywów z nim związanych.
Zobacz tą ocenę bloga jest kilka wspólnych kwestii odnośnie nawigacji i anglojęzycznych zwrotów. 
MOJA OCENA PUNKTY BONUSOWE
Czytelność i Intuicyjność 0.0-0.5-1.0
Motyw i Grafika 0.0-0.5
+ Czysto, minimalistyczne i gustownie
- PageSpeed 45
+ Nawigacja jest z małymi brakami
-
- Strona "o mnie" brak kontaktu
------
1.5 Punkty na max 1.5
0.5 Domena .pl .com itd.
0.5 Responsywność
0.5 Social Media - Facebook itp.
0.5 Mutimedia - grafiki, zdjęcia, fimy
0.5 Strona Kontakt - info o autorze
0.5 Nawigacja - menu, kategorie, archiwum
0.5 Google Speed na poziomie + 85
1.0 Baner spisiocenablogow
-----
2.0 Punkty bonus na 4.5
ocena blogów


OCENA KOŃCOWA - Pochwal się swoim wynikiem i wklej go na bloga, zgłoś to w komentarzu i otrzymaj dodatkowy 1 ptk.!
Chcesz awansować? Wprowadź proponowane zmiany na swoim blogu i napisz o tym w komentarzu!
Zobacz wszystkie czynniki rankingowe które są brane pod uwagę podczas oceny Twojego Bloga.