Header Ads

#27 - Niezależny świat kobiecej liryki


Kategoria: Lifestyle,

Pierwsze wrażenie: Blog różni się swoim rozkładem i wyglądem od większości blogów. Układ kafelkowy jednak mnie nie przekonuję, choć to oczywiście kwestia gustu. Na szczęście można sobie wybrać w jaki sposób chcemy widzieć i przeglądać blog. Niestety przełączając tryb widoku np. "Pasek czasu" lub "Pasek boczny" dość mocny róż razi mnie po oczach, co powoduję, że szybko się męczy wzrok.
Ocena: 8/10

Treść: Autorki są dwie i każda z Nich opisuję swoje życie, swoje przemyślenia oraz pokazuje co im się podoba, co inspiruję. Zarówno jedna jak i druga z dziewczyn pisze to wszystko w sposób dość ciekawy. Nie ma jakiś błędów ortograficznych i czyta się lekko i przyjemnie.
Ocena: 10/10

Grafika: Zdjęcia prezentowane na blogu są pobrane z Internetu. Są dość dobrej jakości. Niestety brakuje podanych źródeł pochodzenia tych zdjęć. Szkoda też, że nie ma fotografii wykonanych samodzielnie przez autorki, byłoby ciekawiej.
Ocena: 8/10

Ocena końcowa: 26/30
 
Zapraszam do zajrzenia na ten blogi i dzielenia się swoją opinią.

1 komentarz:

  1. niepodpisane zdjęcia pobrane z internetu zniechęcają mnie do blogów... to to kradzież :)
    wściekłabym się, gdybym na jakimś blogu znalazła moje fotki. Mam nadzieję, że na takie nigdy nie trafie ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.