Header Ads

#14 - Zaplątane

Mamy kolejny zgłoszony blog - Zaplątane

Kategoria: Rękodzieło, Na drutach/Na szydełku

Pierwsze wrażenie: Blog jest bardzo przyjemny dla oka, nic nie razi, nic nie szpeci. Prosty, czytelny i estetyczny. Ma wszystko co potrzeba, aby łatwo się go przeglądało.
Ocena: 10/10

Treść: Blog jest bardzo interesujący, a dla nie których na pewno też inspirujący! Ja oglądając przepiękne rzeczy, które tworzy autorka byłam nie raz zaskoczona, bo przyznam szczerzę, że nie miałam pojęcia jakie cudowne rzeczy można zrobić na szydełku. Jest też wiele ślicznych rzeczy robionych na drutach. Możemy też tu znaleźć trochę prac z masy solnej.
Ocena: 10/10

Grafika: Mnóstwo bardzo ładnych zdjęć przedstawiających prace autorki. Naprawdę jest co oglądać i podziwiać. Na blogu właściwie znajdziemy chyba więcej fotografii niż treści, bo głównie są tu pokazywane dzieła blogerki. Także nie ma co za dużo opisywać tylko trzeba je pokazać.
Ocena: 10/10

Ocena końcowa: 30/30

Zaglądajcie i komentujcie!


2 komentarze:

  1. chetnie bym wziela udzial w ocenie :)

    Zapraszam Cię serdecznie na mój blog z moim rękodziełem : decoupage, poduszki, ozdoby i dekoracje
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Zapraszam do grona obserwatorów
    już niedługo candy u mnie .
    Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, aż tak wysokiej oceny to się nie spodziewałam:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.