Header Ads

#12 - Malliinqa

Dzisiaj wreszcie zabrałam się za kolejną ocenę bloga, tym razem to blog malliinqa.blogspot.com

Kategoria: Lifestyle

Pierwsze wrażenie: Ogromne wrażenie zrobiły na mnie zdjęcia, na samej górze bloga. Napatrzeć się nie mogę, są świetnie dobrane, skomponowane kolorystycznie. I to ciacho! Chętnie bym zjadła;) Po za tym wygląd bloga jest bardzo prosty i estetyczny. Łatwo się po nim poruszać.
Ocena: 10/10

Treść: Blog jest pewnego rodzaju pamiętnikiem. Autorka jest gimnazjalistką, która piszę o sobie, swoich planach, przemyśleniach, wydarzeniach z życia. Znajdziemy też kilka postów o modzie.
Ocena: 10/10

Grafika: Autorka uwielbia robić zdjęcia i całkiem fajnie jej to wychodzi. Choć moim zdaniem mogłoby być ich więcej na blogu, skoro fotografia jest pasją blogerki. Dużo zdjęć jest pobranych z internetu, ale one też są dobre jakościowo. No i ta grafika na górze strony, o której już wspomniałam i która mnie zachwyciła!
Ocena: 9/10

Ocena końcowa: 29/30
Czekam na Wasze opinie!

1 komentarz:

  1. Ojej ! Bardzo dziękuję za miłe słowa!
    Szczerze mówiąc, myślałam, że nie będzie aż tak różowo!
    Jeszcze raz bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.