Header Ads

#7 - W moim domowym zaciszu

Dzisiaj moja opinia na temat bloga  W moim domowym zaciszu.

Kategoria: Dekoracje, Szycie, Lifestyle

Pierwsze wrażenie: Bardzo miło spędziłam czas przeglądając ten blog. Jest przyjemny dla oka:) Ładne kolory, ciekawe zdjęcia, łatwość poruszania się. Ja nie mam żadnych zastrzeżeń.
Ocena: 10/10

Treść: Blog jest wszechstronny. Autorka ma świetne poczucie stylu, estetyki. Znaleźć tu możemy wiele pomysłów na dekorację, urządzanie domu i ogrodu, małe i duże przeróbki, szycie i gotowanie. Wszystko to opisane jest ciekawie i wpisy czytałam z przyjemnością.
Ocena: 10/10

Grafika: Mnóstwo ślicznych zdjęć przedstawiających wszystko co jest opisywane na blogu. Fotografie wykonane są przez autorkę i są bardzo dobrej jakości.
Ocena: 10/10

Ocena końcowa: 30/30

A wy co sądzicie o tym blogu? 


1 komentarz:

  1. Bardzo miło mi słyszeć (a raczej czytać ;) tak miłe słowa o moim blogu.
    Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.