Header Ads

#5 - A dziś...

Zgłosił się kolejny blog: A dziś...   Cieszę się, że jest coraz większe zainteresowanie i zgłaszają się kolejne osoby.

Kategoria: Biżuteria, Rękodzieło, Lifestyle

Pierwsze wrażenie: Blog sprawia fajne wrażenie po za jedną bardzo istotną rzeczą  - jest mało czytelny. Spowodowane jest to czcionką, która może i ma swój urok, ale jeśli chodzi o czytanie jej to już gorzej. Zwłaszcza, że polskie znaki wyświetlają się inną czcionką. Reszta jak najbardziej mi się podoba.
Ocena: 7/10

Treść: Czytając ten blog wchodzimy w świat Autorki:) Opisuję Ona swoje przemyślenia i wydarzenia z życia w sposób bardzo ciekawy, czasem zabawny. Dodatkowo możemy podziwiać liczne talenty blogerki, która szyje, gotuje, piecze, tworzy biżuterię i wszystko to pięknie fotografuję i prezentuję czytelnikom.
Ocena: 10/10

Grafika: Bardzo mi się podobają fotografie zamieszczane na blogu. Są fajnie obrobione i mają ciekawe ramki.
Ocena: 10/10

Ocena końcowa: 27/30

Zajrzyjcie i komentujcie czy zgadzacie się z opinią czy nie? 
Jestem bardzo ciekawa Waszych sugestii odnośnie moich ocen.
Czekam na kolejne zgłoszenia:)

2 komentarze:

  1. Witam serdecznie.
    Z wielką zaintrygowaniem czekałam na opis mojego bloga i chcę Ci bardzo podziękować za radę i wspaniałą opinię. Właśnie takiego, świeżego spojrzenia na to co robię potrzebowałam i oczekiwałam. Przyjaciele ... niby chwalą, ale...
    Niedociągnięcia poprawię :)))
    Pozdrawiam i z wielka przyjemnością zaglądam bo to świetne źródło informacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy to za sugestią czcionka została zmieniona, czy też nie...ale mi się czyta lekko i przyjemnie. No i generalnie treść też na + :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.