Header Ads

#1 - Moja filmoteka i biblioteka

Blog Moja filmoteka i biblioteka jest pierwszym ocenianym blogiem! Także dziękuję za zgłoszenie:)

Kategoria: Filmy, Książka

Pierwsze wrażenie: Na pierwszy rzut oka blog jest bardzo czytelny, przejrzysty. Archiwum bloga znajduję się w widocznym miejscu co ułatwia poruszanie się po nim. Dodatkowo dużym plusem jest podział recenzji na kilka kategorii. Możemy więc wyszukać film lub książkę według tytułu, autora książki lub aktorów filmowych, gatunku, oceny lub kategorii - książka/film. Moje pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne!
Ocena: 10/10

Treść: Przeczytałam dużą część recenzji (właściwie prawie wszystkie) i nie zauważyłam błędów ortograficznych, co mi bardzo na blogach przeszkadza. Przy każdej recenzji zarówno książki jak i filmu jest data wydania lub produkcji. Opisy są bardzo ciekawe i świetnie się je czyta, autorka bloga nie zdradza jednak wszystkiego, więc aż chce się samemu obejrzeć polecany film czy książkę. Pod każdą recenzją możemy zaznaczyć w jakim stopniu opinia nas zaciekawiła i jaka jest nasze reakcja. Nie wiem dlaczego nikt tego nie robi;) Może nie zauważacie?
Ocena: 10/10

Grafika: Większość zdjęć i grafik jest pobrana z innych stron. Są one dobrej jakości, wyraźne, dobrze rozmieszczone. Nie ma się do czego doczepić;)
Ocena: 10/10

Ocena końcowa: 30/30

I jak moja pierwsza ocena? Ktoś inaczej by ocenił ten blog? Zapraszam do odwiedzenia i komentarzy.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł na temat bloga ! Czekam na kolejne oceny :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysl
    http://lakiero-holiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.