BLOGI Z OCENĄ 3.0 - 4.5

BLOGI TECHNICZNIE

BLOGI Z OCENĄ 1.5 - 2.5

» »Unlabelled » #32 - Talala

Kolejny blog to Talala 

Kategoria: Szycie, Rękodzieło

Pierwsze wrażenie: Blog bardzo prosty i skromny. Bez zbędnych szaleństw i udziwnień. Nie podoba mi się jednak wygląd archiwum, które z powodu zbyt małego marginesu strasznie się wydłużyło. Po za tym jest widoczne menu, dużo etykiet, więc poruszanie się po blogu i znalezienie tego co nas interesuję nie stanowi problemu.
Ocena: 9/10

Treść: Bardzo mało treści, powiedziałabym, że to trochę taki foto blog. Autorka umieszcza na nim swoje prace - szyję przepiękne lalki. Napatrzeć się nie mogłam. Widać dużo pracy i pasji włożonej w twórczość. Myślę, że blog ma być jakąś reklamą dla jej prac.
Ocena: 8/10

Grafika: Prześliczne, bajkowe lalki wyglądają na zdjęciach wspaniale. Bardzo ładnie się prezentują i "pozują" do zdjęć, które są świetnej jakości.
Ocena: 10/10

Ocena końcowa: 27/30
A jak Wam się podoba blog i lalki?

«
Następny
Nowszy post
»
Previous
Starszy post

2 komentarze:

  1. Cześć :) Zgadzam się, archiwum mi umknęło ale już poprawiłam ten błąd :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne lalki, nie znałam tego bloga.

    OdpowiedzUsuń