BLOGI Z OCENĄ 3.0 - 4.5

BLOGI TECHNICZNIE

BLOGI Z OCENĄ 1.5 - 2.5

» »Unlabelled » #20 - Life in America

Dziękuje za kolejne zgłoszenia. Dziś będzie o blogu Life in America.

Kategoria: Lifestyle, Kosmetyki

Pierwsze wrażenie: Blog na pierwszy rzut oka jest bardzo ładny, prosty i przejrzysty. Niestety brak polskich znaków trochę utrudnia czytanie, jednak jest to usprawiedliwione przez autorkę w zakładce "o mnie" napisała "(...)ps. przepraszam za brak poskich znakow w pisowni, niestety uniemozliwia mi to klawiatura, ktorej uzywam." Dlatego Joanno Wybaczam Ci to ;) Dodatkowo znalazłam jeszcze jeden minus, a mianowicie pomiędzy niektórymi zdjęciami są bardzo duuuuże przerwy. Nie wiem czy to u mnie się tak wyświetla czy u wszystkich, ale mnie to razi.
Ocena: 8/10

Treść: Autorka piszę na blogu o swoim życiu w Ameryce - na Florydzie. Blog jest prowadzony od niedawna, więc przeczytałam wszystkie wpisy i jest to naprawdę fajnie i ciekawie opisywane. Znajdziemy tu miejsca, które blogerka poleca odwiedzić, jej przemyślenia i spostrzeżenia dotyczące życia w Ameryce. Są też posty dotyczące urody czyli o kosmetykach, które używa i poleca.
Ocena: 10/10

Grafika: Przepiękne, bardzo dobrej jakości zdjęcia! Miło popatrzeć na takie wspaniałe widoki i choć trochę świata zobaczyć oczami autorki.
Ocena: 10/10

Ocena końcowa: 28/30

Zapraszam do pozostawiania komentarzy ze swoją opinią!

«
Następny
Nowszy post
»
Previous
Starszy post

3 komentarze:

  1. Dziekuje za szczera opinie .....z tymi zdjeciami to wiem, ze sie tak dzieje ....pracuje nad tym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię bloga Asi bo można zobaczyć jak naprawdę wygląda życie w Usa i przynajmniej na zdjęciach pooglądać wiele pięknych miejsc, które Asia zwiedza:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń