BLOGI Z OCENĄ 3.0 - 4.5

BLOGI TECHNICZNIE

BLOGI Z OCENĄ 1.5 - 2.5

» »Unlabelled » #17 - Treelamps

Dziś następny zgłoszony blog został oceniony - Treelamps.

Kategoria: Fotografia, Rękodzieło

Pierwsze wrażenie: Ciężko mi opisać słowami moje pierwsze wrażenie o tym blogu, tak ogromne ono jest. Może jeśli chodzi o sam wygląd bloga to nie jest on jakiś oryginalny. Ma wszystko co potrzeba, ale też niczym się nie wyróżnia. Układ i rozmieszczenie wszystkich gadżetów, archiwum itp. jest dość typowe, proste, ale jeśli chodzi o to co na blogu znajdziemy to już mnie zachwyca!
Ocena: 10/10

Treść: Blog jest pisany w bardzo ciekawy sposób. Autorka zajmuję się fotografią i publikuję swoje zdjęcia na blogu. Zawsze możemy coś na temat tych zdjęć poczytać. Dowiedzieć się gdzie powstały, jakie autorka ma z nimi związane wspomnienia lub po prostu co lub kto na nich jest. Mało tego! Tworzy Ona niesamowite, oryginalne lampy, wianki i nie tylko! Ma wspaniały gust, poczucie stylu i estetyki! Zajrzyjcie do jej świata, a sami się przekonacie o czym mówię!
Ocena: 10/10

Grafika: No w tej kategorii to już raczej nie powinnam się wypowiadać... Fotografie autorki bloga są przepiękne, profesjonale i mają coś jeszcze w sobie...nie wiem co, ale mogłabym na nie patrzeć i patrzeć...
Ocena: 10/10

Ocena końcowa: 30/30

Czekam na komentarze i Wasze opinie!
Pozdrawiam

«
Następny
Nowszy post
»
Previous
Starszy post

2 komentarze:

  1. Super dzięki tobie mogę odwiedzić i dowiedzieć się o nowych fajnych blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycające zdjęcia. Przeglądałam i przeglądałam aż doszłam gdzieś do środka zimy. Wciągnęło mnie :) Ale ja koneserką fotografii nie jestem, więc pewnie był to wyskok jednorazowy...

    OdpowiedzUsuń