BLOGI Z OCENĄ 3.0 - 4.5

BLOGI TECHNICZNIE

BLOGI Z OCENĄ 1.5 - 2.5

» »Unlabelled » #3 - Moja Mała Bee

Po raz kolejny dziękuję za następne zgłoszenie, bo to dzięki Wam powstaje ten blog:)
Zgłosiła się autorka bloga Moja Mała Bee. Przygotowanie się do napisania tej oceny zajęło mi nieco, więcej czasu niż poprzednio. A wszystko dlatego, że blog jest prowadzony już dosyć długo, a chciałam jak najwięcej przeczytać.


Kategoria: Dziecko, Szycie, Gotowanie

Pierwsze wrażenie: Bardzo pozytywne! Blog ma fajny wygląd, jest przejrzysty, łatwo się w nim odnaleźć . Wiele etykiet pozwala nam wybrać temat, który nas interesuję. Podoba mi się również to, że pod każdym postem znajdziemy miniaturki innych postów, które warto zobaczyć. Jeszcze muszę wspomnieć o dodatku w postaci płatków śniegu, który pasuję do pory roku.
Ocena: 10/10

Treść: Główną bohaterką tego bloga jest urocza Mała Pszczółka - dziewczynka o imieniu Maja. Autorka dzieli się z czytelnikami swoimi przemyśleniami i przeżyciami związanymi z macierzyństwem i opieką nad córką. Znajdziemy tu porady, pomysły i inspirację dotyczące nie tylko zabawy z dziećmi, ale również urządzania domu, dekoracji czy mody. Na blogu możemy obejrzeć piękne, uszyte przez autorkę zabawki dla dzieci i lalki Tilda. Mamy też trochę przepisów kulinarnych. Wszystko opisane jest ciekawie i świetnie się to czyta. Blog mimo iż poświecony jest głównie tematom związanym z rodzicielstwem na pewno przypadnie do gustu nie tylko Mamusiom.
Ocena: 10/10

Grafika: Piękna i stylowa grafika na powitanie. Dużo zdjęć, które są bardzo dobrej jakości. Niektóre z nich wywołują uśmiech na twarzy, inne są po prostu interesujące. Spodobał mi się też motyw z guzikami.
Ocena: 10/10

Ocena końcowa: 30/30


Ja jestem Mamą i ten blog bardzo mi się podoba. A Wam? Piszcie w komentarzach co o nim sądzicie.


«
Następny
Nowszy post
»
Previous
Starszy post

3 komentarze:

  1. Dziękuję za ocenę i przyjęcie do spisu blogów :)
    Bardzo mi miło, iż tak pozytywnie napisałaś o nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog bardzo fajny i zaczytuję go od dawien dawna :)

    OdpowiedzUsuń